دو سوم آمریکایی‌ها نگران سلامت روان رئیس‌جمهورشان هستند

ببینید | روی روان مردم!

بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید، دو سوم آمریکایی‌ها معتقدند موضوع سلامت روانی جو بایدن باعث نگرانی جدی آنها نسبت به توانایی او برای اشتغال در ریاست جمهوری است.
کد خبر: ۱۴۱۳۹۵۲
تعداد بازدید : 199

بر اساس نتایج نظرسنجی ان بی سی نیوز که از شانزدهم تا بیستم ژوئن از هزار رای دهنده به عمل آمد، ۶۸ درصد آمریکایی‌ها نگرانند که بایدن، ۸۰ ساله، سلامت جسمی و روانی «لازم» برای خدمت به عنوان رئیس جمهور را نداشته باشد.

در این میان، ۵۵ درصد گفتند که در این باره نگرانی «زیادی» دارند. ۳۲ درصد هم گفتند درباره سلامتی بایدن نگرانی جزئی دارند یا اصلاً نگران نیستند.

۵۵ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی به این سؤال که آیا نگران سلامت جسمی و روانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق هستند یا خیر، پاسخ مثبت دادند، از جمله ۴۴ درصد که در این خصوص نگرانی «زیادی» داشتند. ۴۴ دیگر هم گفتند درباره اینکه آیا ترامپ، ۷۷ ساله، از سلامت جسمی و روانی لازم برای خدمت به عنوان رئیس جمهور برخوردار است نگرانی جزئی دارند یا اصلاً نگرانی ندارند.

همچنین ۶۰ درصد پاسخ دهندگان گفتند نگرانند بایدن برای یک دوره چهارساله دیگر به سمت ریاست جمهوری انتخاب شود. ۴۶ درصد از آن‌ها در این باره نگرانی «عمده ای» داشتند.

۵۸ درصد از مصاحبه شوندگان نیز همین نگرانی را درباره ترامپ داشتند، از جمله ۵۱ درصد که گفتند در این خصوص نگرانی «زیادی» دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها